دانلود آهنگ مجيد خراطها به نام: طوفان

دانلود آهنگ جديد و زیبای مجيد خراطها به نام : طوفان

(ترانه و آهنگ : مجيد خراطها - تنظيم : مجيد الماسي)

دانلود آهنگ جديد مجيد خراطها به نام : طوفان

 

 

 

        دانلود آهنگ مجيد خراطها به نام : طوفان

           دانلود آهنگ با کیفیت 128

 

            

 

 

 



        متن آهنگ مجيد خراطها به نام  طوفان

                   واسه بدي هاتم دلم تنگه

               دلتنگ خون سرديت هنوز هستم

هرچي که ميگفتي نميشنديم رو تلخيات چشمامو ميبستم

يادش بخير هربار تو ميرفتي من بر ميگشتم طبق عادت هام

وقتي که خوب دنيامو ميديدم حس ميکردم هستي ولي تنهام

هرجا که حرفت ميشه ميخندم تا حس کنم پشتم بهت قرصه

  حتي سکوتم زجره وقتي که  يکي ازم حالت رو ميپرسه

    گرچه دلم تنگه برات اما از من نخواه پيش تو برگردم

  وقتي شلوغ بود دورتو اونجا اينجا توي تنهايي سرکردم

 هرجور تونستي منو رنجوندي اما ازت خواستم که برگردي

ميگفتي دوست داري باشي اما هرگز تلاشي هم نميکردي

  حالا که اون قلبت رو رنجونده بوي محبت ميده باز حرفات

  حالا که با سختي پذيرفتم پارو دمم ميذاره اين حرفات

لعنت به من که درد و دلهامو با هرکي که ميشناستت ميگم

   خيلي دلم تنگه برات اما دير اومدي من با يکي ديگم

وقتي که اون دستامو ميگيره حس ميکنم دستت رو دستامه

اسمش رو گاهي اشتباه ميگم اسمت هنوزم روي لبهامه

 اينجا هواهم بي تو داغونه چيزي شبيه حس همدردي

   تو سيل اشکام بودم با رفتنت طوفان به پا کردي


ست کامل سنگ پای پد اگ ،پداگ Ped Egg

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اهنگ ، مجيد خراطها ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 28 خرداد 1393برچسب:دانلود آهنگ ,جديد, مجيد خراطها, به نام , طوفان, | 3:15 قبل از ظهر | نويسنده : محمد حسین برسان |

لطفا از ديگر مطالب نيز ديدن فرماييد
.: Weblog Themes By SlideTheme :.
?